Veelgestelde vragen

Registreren

Het registreren lukt niet! Mijn huurdercode bevat maar 9 tekens.

Als u een huurdercode hebt ontvangen met 9 tekens, zet u dan een 0 voor uw huurdercode. Vult u ook de juiste geboortedatum in. Daarna kunt u zich aanmelden.

Ik heb een huurdercode ontvangen en geregistreerd, alleen het inloggen lukt niet

Neemt u dan contact op met een van onze medewerkers. U bereikt hen via telefoonnummer (0184) 61 44 88 of via klantenportaal@omnivera.nl. Zij helpen u graag. 

Het registreren lukt niet

U heeft de juiste huurdercode (inclusief de 0 voor de cijfers) maar uw geboortedatum is misschien niet de geboortedatum die bij ons via het computersysteem bekend is. 
Neem telefonisch contact met ons op en wij helpen u graag verder. U bereikt ons via telefoonnummer (0184) 61 44 88. 

Ik ben mijn gebruikersnaam en e-mailadres kwijt

Neemt u contact op met een van onze medewerkers. U bereikt hen via telefoonnummer 0184) 61 44 88. In een aantal gevallen kan gevraagd worden naar uw legitimatie.